dagen idag

Jag kanske ska berätta lite om vad som har hänt under dagen, inte för att det är så väldigt mycket men några rader kan jag nog få ihop.

Jag vaknade runt 9 och låg och drog mig en kvart, sen klev jag upp och åt frukost. Efter det gick jag till sängen igen och vilade lite med datorn, men efter en stund fick jag tvinga mig upp och börja göra mig klar för dagen.
Tog 11.20 bussen till skolan och satt även med lollo och milla på bussen. Väl framme så var det dags för historia. Vi såg på film om medeltiden, någon dokumentär med Jan Guillou, den var ganska bra faktiskt, bäst var ju på slutet när Sune eller vad han nu hette räddade flickan i borgen, haha!
När historian var slut hade vi svenska och vi började med referat. Jag, matte och madde satt med varann och jobbade med något häfte, det dög.
Slutade sedan och då var klockan 14.50. Då var det dags för luciaträning. Det blev lite sång och lite planering, men alla började prata i mun på varandra, snälla, kan man inte komma överens om en enda jäkla sak? irri man blir!
Menmen, sen stack jag för att jag skulle möta malin på stan. Vi skulle till friskis och träna.
Vi började inte att träna förns klockan var typ 16.45 eller något sånt, och höll på till typ 18.45, alltså två timmar blev det.
Men jag mådde inge bra så det blev inte träning fullt ut idag, men lite iallafall och det duger ju. Ska kanske dit imorgon med, innan lollos, mitt, maddes och marres bullbak på kvällen ! vi ska baka bullar och lussekatter, väldigt trevligt och gott, med helt rätt personer !

Ska avsluta med att säga att jag har skrivit klart första bokuppgiften som ska vara inlämnad på måndag, känner mig stolt. Och jag glömde nästan en sak, TIMRÅ IK VANN IKVÄLL, med 0-4 mot frölunda! timrå ik is the shit, så stolta över dom med !:)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0