första advent

Idag är det första advent, dvs. nu är det verkligen inte långt kvar till jul, åh vad jag längtar !

Vaknade kl 11 idag , otroligt skönt att få sova ut. Fast det var inte så konstigt att jag sov så länge egentligen eftersom att jag låg vaken hur länge som helst, jag skulle kolla på The holiday, men den dampade så då kollade jag på något annat istället. Det tog verkligen tid innan jag somnade :o och jag vet inte var klockan var då heller.

Sen jag vaknade har jag inte hunnit med så mycket. Åt litelite yoghurt förut, men jag har ingen matlust så blä på det. Sen så bestämde jag med pappa att vi ska åka ner på julskyltningen i stan ett tag, han tyckte att det lät som en bra idé så vi ska väl åka om ett tag, men jag måste ju få göra mig klart osv först. Det är så mysigt med julskyltningar för då känner man att julen är på väg
Egentligen måste jag plugga jättemycket idag, eller plugga och plugga... jag ska öva på mitt tal, men ärligt talat så bryr jag mig inte om hur det går med det där talet. Det är bara skit ändå, vet inte ens om talet stämmer in på mig längre, jaja, jag får väl försöka. Har verkligen ingen lust att göra det där idag, så det får gå som det går.
Pallar inte åka till mamma idag heller, vill hellre vara kvar hos pappsen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0