kämpaglöd

Idag var det match! Vi mötte Ånge som sagt och det gick nog inte så bra målmässigt, men gud vad vi kämpade. Vi skulle bara ha skjutit på målchanserna så hade vi vunnit. Det gick ju så himla bra i början, då gav vi allt. I andra tappade vi mycket, det får inte hända igen, menmen. Vi förlorade med 2-8, gjorde ju två mål iallafall så vi var ju inte helt mållösa. Jag gjorde dom dessutom, det kändes bra, var riktigt taggad idag!
Vi fick till och med beröm av Ånges tränare för vårat spel och kämpaglöden, det är inte ofta man får höra sånt av andras tränare, men han tyckte förstås att vi gjorde för lite mål också, men vem tyckte inte det.
Nu har vi iallafall cuppen att ladda till, längtar otroligt mycket. Då ska det gå bra också :)

Efter matchen idag åkte jag med Sanna hem till henne och var där ett tag och fikade och kollade på tv oså. Sen kom pappa och hämtade mig för att vi skulle äta. Åt mat gjorde jag och sen packade jag och åkte till mamma.
I bilen fick jag veta att jag inte ska få nån snowboard i julklapp, dom har tydligen redan köpt julklappar och det var INTE en snowboard som jag önskar mig mest av allt :/ fan! nu kan inte jag åka nåt i vinter, jättekul! sur jag blir.

Nu ska jag fika lite och sen ska jag sova, får damp på denna datakunskap, förstår inte att folk tycker att det är så lätt :/ Jaja, hare!

Kram!

Kommentarer
Postat av: matilda

De kanske bara luras att du inte ska få en snowboard? ;p

2007-12-17 @ 16:13:07
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0