match/dansuppvisning

Det har varit en ansträngande men ändå väldigt kul och intressant dag idag. Den började med att jag klev upp runt halv 8 och började packa väskan. Sedan åt jag frukost och gjorde mig klar och lite piggare. Ungefär 20 över 9 åkte jag ut på alnö för samling innan matchen mot högom i skönsberg. Mamma skjutsade mig och sanna ut dit, laddade var vi, men inte tillräckligt. Vi förlorade matchen med 2-6, vi hade nog inte viljan idag, fast något positivt är att vi spelade mycket bättre i sista perioden för att det var då våra mål gjordes, dom gjordes av sara åhlin och matilda jonsson!
Men nästa match måste vi vara mer laddade, då är det vår tur igen. Då möter vi Ånge, de sägs vara väldigt bra, men det ska inte vi tänka på, det måste vi ju få avgöra själv :)

När jag hade duschat osv. skjutsade mamma ner mig till hedbergska för att då var det dags att träna till danserna eftersom jag hade dansuppvisning idag. Kl halv 1 var det våran tur. Sedan sminkade vi oss och jag lockade håret m.m. sen var det dags för genrep kl 2, det gick jättebra. Hade jätteroligt med tjejerna !
Själva föreställningen började kl 4 och då var man hyffsat nervös, jag och agnes gick runt och runt, haha :D men trots allt gick det vägen och vi gjorde det jättebra allihopa, jag kunde också dansen riktigt ordentligt den här gången, stooolt värre! haha.
Pappa var den ända som var och kollade på mig idag :) tack pappa, i hope you liked it, men det sa han ju att han gjorde men ändå. Hyffsat hungrig man var när allt var slut och man skulle hem då. Pappa skjutsade mig till mamma, då åt jag mat :o pommes frites och fläskfilé, sen igår, men det var gott ändå! har också pimplat kaffe för att hålla mig vaken och bli piggare. Har ju varit tvungen att sätta mig ner och göra bokomslaget till bokgrejset på svenskan, men nu är jag klar (eller har faktiskt varit det ett bra tag) så nu kan jag bara slappa och sen sooova :)
Har ju så jäääkla ont i benen efter denna dag, fick sendrag i vänster vad förut, fyfan vad ont det gjorde. Det gjorde så ont att jag började grina till och med. Smärtan går inte att förklara, vet inte varför jag har så ont :/

Jaja, nu ska jag kanske dricka mer kaffe...eller näe, då kan jag ju inte sova sen! dum jag är!
Men jag ska iallafall ta en värktablett och lägga mig i sängen, fast såklart följer datorn med dit också, my darling! hahaha!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0