äntligen fredag

Hejsan !

Har inte kunnat sova så mycket inatt, sov ungefär 4 timmar sammanlagt och konstigt nog så är jag inte så trött heller.
Jag råkade skicka ett sms till mamma vid 1-tiden igår, ett som jag hade sparat i utkast där det stog "Hej mamma, kan du komma och hämta mig ? ring upp är du snäll:)" haha, också gjorde toktanten det! det där skrev jag för flera veckor sen. Så då vart jag tvungen att förklara för henne att hon INTE behövde hämta mig för att jag låg i sängen och skulle sova, ojojoj, my bad !
Som sagt ovan så är det ju äntligen fredag, efterlängtat. Veckan har gått ganska snabbt om man tänker efter, skolan har inte varit jobbig alls eftersom vi nästan har haft åtminstone ett hål varje dag, och igår var vi till och med ledig.
Har även en håltimme idag också, andra lektionen just därför att då kommer det 9:or på besök ännu en gång, det hålet ska jag sitta och plugga datakunskap och vara duktig!
Det är iallafall väldigt skönt med fredagar för då kan man bara ta det lugnt på kvällen och det skulle passa in riktigt bra ikväll, för jag är otroligt sugen på det.

Jag måste ju berätta att jag var på hockey igårkväll, hann inte göra det igår!
Det var Timrå Ik - HV71, matchen var riktigt bra och man kände en spänning i hela kroppen under hela matchen.
Första perioden hade timrå övertaget och dundrade in med hela 3 mål medans stackars HV inte kunde få in ett endaste ett.
Timrå retade upp HV så att dom blev förbannade, det syntes, och just därför kom utvisning på utvisning, både för timrå och HV, men HV drog på sig mest förstås.
Andra perioden var också fylld med utvisningar, men inga mål gjordes. Så den perioden var ganska jämn.
Sista perioden gjorde HV ett mål, men pucken stusdade på en timråspelare så det var egentligen inte en HVspelare som gjorde målet, men iallafall så tog HV igen mycket i den här perioden, men de lyckades inte slå våra älskade timråspelare. Timrå vann till slut med 3-1 !
Är så glad över att de vann över HV!
Älska Timrå IK <3

Nu måste jag kila till bussen, men jag är stolt över att jag orkade sätta mig och skriva nu på morgonen iallafall.
Det kommer nog lite mer idag kan jag garantera !

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0