bästa känslan

Hejsan !

Idag har jag varit på skolan från kl 9 till 12 och varit guider till 9:or som har varit och kollat på våran skola. Jag gick med lollo och det gick ganska bra iallafall, fast man visste inte riktigt vad man skulle säga i början, menmen det gick bra iallafall.
Också åt jag två frukostar idag, haha, flingor hemma och sen när jag kom till skolan bjöd dom på ostfrallor, namnam!
Men ingen lunch blev det idag, var inte hungrig alls. Istället gick jag och mötte Eric på stan och sen åkte vi hem till mig.
Har varit med han hela dagen, väldigt mysigt! han är verkligen något speciellt :) har inte mått så bra på väldigt länge nu så det är en härlig känsla, den bästa känslan om inte annat.
Iallafall så kollade vi på tv och film och tog det lugnt bara och sen när felix kom hem spelade vi mariokart med honom, det var lite roligt faktiskt, vann ju (a) haha!
Efter det åt vi försenad mat och sen blev det mys tills vi skulle åka, jag skulle ju på träning och eric skulle följa med och kolla :)

Träningen gick ganska bra, jag försökte verkligen vara seriös men ibland gick det inte, men några mål gjorde man ju iallafall. Tempot låg på medel, ingen orkade ta i fullt ut idag. Men en sak är säker, det var väldigt roligt iallafall!

Nu har jag kommit hem för bara en liten stund sen, ska dra fram matteboken och läsa på till provet imorgon, jag känner på mig att det inte kommer att gå bra alls, men jag tänker iallafall göra mitt bästa. Satsar inte på mer än G så, fast ett VG skulle inte sitta fel det heller såklart! så vi får se hur det går.


/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0