fel

Varför känns det som att jag gör allt fel?
Det får kännas bra ett tag, men sen känns allt så jäkla ruttet igen.
Jag förstår bara inte. Det är så mycket nu så jag vet inte vad jag ska göra.
Det är kanske inget fel egentligen, men för mig känns det som det!
Det känns som att jag ger allt men får inget tillbaka.
Jag vet inte hur mycket tålamod jag har, men det känns som att gränsen är nådd.
Men jag förstår inte, jag brukar inte vara såhär, det brukar gå bra.
Just nu känns allt så konstigt, nere i botten på något vis, som om jag ligger där
nere på botten.
Jag ska desperat försöka ta mig upp och jag hoppas också att den här känslan
kan sluta spöka för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0