flumdag

Hejsan!

Jag och lollo har drygat och flummat oss hela dagen idag. Man kan inte göra annat än att älska den tjejen, hon får en alltid på så bra humör och man kan berätta vad som helst för henne, hon är min lilla flummis, så glad att jag har en vän som henne!

Vi har haft besök av massa 9:or i skolan idag. Men först hade vi engelska och då skrev jag klart min uppsats om likheten mellan kvinnor och män, den vart riktigt bra om jag får säga det själv. Den ska inte vara klar förns om en vecka sa våran nya lärare idag, då vart man lite chockad att man hade så lång tid på sig.
Sedan skulle vi ha hål eftersom vi inte skulle ha nån samhällskunskap, det är tredje lektionen vi inte har på rad nu!
I början spelade jag, lollo, john och milla tecken. Jag var med lollo och vi vann stort, vi var även tvungen att avbryta mitt i spelet för då skulle jag och lollo gå och vara ambassadörer.
Det vart bestämt att vi skulle sitta inne i biblioteket och berätta om böcker och om våran skola osv. det var lite nervöst i början men sen vart det bara roligt. Vi hade ju som sagt jätteroligt jag och lollis, pepparkaka ! hahaha!

Vi fick sluta ungefär 15.15 och då gick jag på stadium en sväng med lollis och ante för att ante skulle kolla på skor, men jag tror inte att han hittade några.
Jag vart tvungen att gå till bussen på en gång så det vart inte så mycket kolla för mig då.
Utanför bussen såg jag en förtvivlad milla, hon trodde att hon hade tappat busskortet eller nåt så hon var på väg att springa tillbaka, men sen kom hon på att det låg i armen på jackan, smart bruden!
Så jag satt med henne på bussen, vi hade ett lååångt samtal om skolan hela vägen typ tills att hon skulle kliva av.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, satt mig vid datorn bara, men det är ju inget ovanligt! (a)
Har alldeles nyss ätit litegrann, orkade inte vänta på att pappa skulle komma hem så jag gjorde något väldigt konstigt. Jag åt pitabröd med smält ost i, det var hur gott som helst, men prova inte! det är min grej, haha!
också sitter jag och väntar på att eric ska ringa, han skulle göra det vid halv 5 sa han, men inte ett pip har hörts från min telefon, hm :/

Sen ska jag iallafall träna, det ska bli skönt det! tills dess ska jag nog bara slappa framför tv:n eller någonting åt det hållet, får se vad jag gör. Jag måste egentligen läsa historia tills imorgon, men smart som jag är så glömde jag den i skåpet!

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0