födelsedagskvällen

Hejsan !

Nästan hela min födelsedag sög. På morgonen när jag klev upp var alla sura (speciellt mamma) och jag vet inte varför men så var det.
Iallafall så åkte jag och tränade efter ett tag med malin och bella, eller det blev ett långt tag faktiskt.
Sen åkte jag hem till pappa och fick presenter osv.

Kvällen blev åtminstone jättelyckad !
Jag, matilda, milla, sanna, jossa, ewe och emelie var hos lisa på "tjejfest", vi åt, sjöng singstar som var oootroligt kul, minglade runt, spelade kortspel och en massa skojjsiga saker!
De flesta drack, men det gjorde inte jag, milla och sanna. Jag var med på något kortspel som man skulle dricka i men jag drack ramlösa jag, det var bara roligt att tortera dom andra på vattenfall, haha!
Också åt jag nötter hela kvällen + att vi åt glass. Det var mycket gott, jag hade ju inte fått ätit någon tårta på hela dagen :/ så det satt fint det .
Jag tror faktiskt inte att jag har haft så roligt på väldigt länge, tack för en underbar födelsedagskväll, ni gjorde verkligen den speciell tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0