frisyrfixaren

Nu har jag precis kommit hem. Kommer på mig själv med att skriva ganska mycket idag.

Tänkte bara berätta att det inte blir så att jag gymmar idag, inte för att jag är lat, men jag har ingen lust idag faktiskt, blir en lugn eftermiddag/kväll idag ! vill umgås med nån men jag vet inte vem.
Säg bara till om ni har tid eller lust !

På vägen hem gick jag och beställde tid för klippning och färgning, på det nya stället här borta vid mig, "frisyrfixaren", jag har hört att det ska vara jättebra där också var hon jättetrevlig hon som jobbade där, så det låter ju lovande!
Fick tid på onsdag kl 3, weeei, då missar jag mycket av datakunskapen.
Jag längtar som en tok nu! vet precis hur jag ska klippa mig också! :)

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0