godnatt

Äh, nu ska jag gå och lägga mig, pallar inte sitta uppe mer. Allt känns så meningslöst, man börjar ju undra...om det är något fel på mig, men jag vet inte, kan inte nån svara på den frågan åt mig för jag vet inte själv!

Nämen nu tänker jag inte vara negativ.
En positiv sak idag är att vi har fått en ny spelare i laget, Nattis heter hon(eller hon kallas för det, heter egentligen Natalie), jättegullig tjej. Så nu blir vi starkare och starkare, det gillas skarpt. Också vill jag bara säga att vi måste hålla humöret uppe i laget, det ska inte vara som idag, att alla blir sur och då blir det ingen mer träning, vi som alltid brukar ha humöret uppe! det ska vi fortsätta med också tycker jag!
För övrigt så mår jag inge bra just nu, jag säger bara: GODNATT, NU GÅR JAG OCH DÖR! (skämt förvisso)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0