happy days

Hejsan !

Nu är det fredag igen, det känns som att den här skolveckan har gått hur snabbt som helst, men man har ju gjort ganska mycket så då går det snabbt.
Jag skrev ingen blogg igår så jag får ta och berätta hur min dag var :

Först vaknade jag runt 8-halv 9 och åt frukost och sen tog jag ett bad. Sen ringde lollo och då bestämde vi att vi skulle åka in till skolan lite tidigare för att plugga på vårat historiearbete. Jag gjorde mig klar och sen åkte vi.
Väl i skolan satt vi och pratade litegrann om arbetet och sen började jag kolla på en film om jeanne d'arc, hann se kanske 20 min, den var mycket intressant! Sedan började vi, då var klockan 12.
Första lektionen var historia och då gick jag och lollo till biblioteket och lånade 2 böcker med jeanne d'arc och sen gick vi tillbaka och skrev. På svenskan jobbade vi också med historian och det flöt på riktigt bra.

Efter skolan gick jag och lollo på stan och sen skulle vi åka hem. Eric skulle också följa med mig fast han klev på bussen i haga :)
Var med Eric hela kvällen sen, vi kollade på film osv, det var mycket kul :) eric är riktigt mysig ! :D bara så ni vet.
Runt halv 10 eller nåt åkte han hem och då läste jag litegrann och nördade dator. Måste bara säga att jag har blivit en riktig nörd ! (a)
Sen somnade jag nångång efter 11.

Idag började jag 08.15, kom typ 10 min för sent eftersom bussen var så seg! då hade jag matte iallafall, gjorde en jäkla massa.
Nu väntar jag på att nästa lektion ska börja, antingen är det engelska eller samhällskunskap, jag vet inte riktigt, har inte riktigt koll på det !

När jag slutar idag ska jag hem och hämta träningskläder och sen ska jag träna på friskis och sen ska jag vara med Eric :) längtar!

Kram!
/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0