hata datakunskap

Hejsan !

Idag har jag varit i skolan från 08.15 till kl 4, jag slutade egentligen typ halv 2 men jag och några till skulle stanna kvar och plugga datakunskap. Alla var helt förvirrade, jag tror inte att läraren kan ha förklarat på nåt bra sätt iallafall, ingen fattade ju hur man skulle göra.
Jag har inte gjort med formatmallar eftersom jag inte har gjort några egna såna för att jag inte hade nån dator när dom andra gjorde det, men jag hoppas att jag inte får sämre betyg för det. Bara så att ni vet så hatar jag verkligen datakunskap!
Lektionerna vi hade idag var matte (ligger fortfarande efter fast inte lika mycket), historia och bild. På bilden hade vi ganska roligt, vi skulle rita av personer i olika perspektiv.

Nu är jag iallafall klar med datakunskapen (nästan, har bara ett indrag kvar som jag inte får till), så nu känner jag mig ganska glad, men jag blir mindre glad när jag tänker på att vi har prov på datakunskapen imorgon också. Menmen, det orkar jag inte tänka på just nu.
Ikväll har jag dansat! det var jättekul att få göra det igen, hade inte gjort det på två veckor. Vi höll på att koreografera våra gruppdanser och även att det bara var jag och emelie som var där i min grupp, men det gick jättebra ändå, vi kom väldigt bra överens och gjorde ganska mycket idag.

Jag väntar, jag väntar, ingenting händer!

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0