hemmakväll

Ikväll blir jag bara hemma, har inte så stor lust att göra något annat heller. Ska kanske gå upp till timrå en sväng och köpa naturgodis och sen gå hem och slå på en film eller något åt det hållet, jag är lite sugen på att ha harry pottermaraton, var ju så längesen jag såg på dom filmerna nu. Eller så blir det sagan om ringenmaraton men dom är så lång så då måste jag ligga och glo på dom hela natten, det pallar jag nog inte. Fast man skulle ju kunna se på det man orkar förstås. Blev faktiskt lite sugen på popcorn nu, så det kanske blir det istället för naturgodis! får se hur jag gör. Egentligen skulle jag kanske följa med milla och ewe på gården, men palla sitta på gården ännu en fredagskväll? nejnej, myskväll blir det för hela slanten, sorry girls.

Pratade med sanna i telefonen förut, det var väldigt trevligt att prata med henne. Vi är aldrig med varandra längre och det måste vi ändra på! Vi har kommit överens om att vi ska börja spara pengar efter jul för att vi vill åka utomlands, så då siktar vi på en utlandsresa om ett tag med hennes moster !
Nu när jag skrev moster så kom jag och tänka på att jag längtar väldigt mycket till jullovet, då ska jag höra med min moster om jag kan komma upp till dom några dagar, det var ju så längesen jag var där och träffade dom, dom har ju till och med flyttat. Jag saknar kusin Tommie och hundarna hur mycket som helst så jag hoppas att det blir av.

Kram!

kusinvitamin
image64



Kommentarer
Postat av: Anders

Klart du ska va hemma ikväll!!! Det är ju match imorgon! Jag trodde du låg o sov redan!

2007-11-30 @ 21:03:20
URL: http://mahuldan.blogg.se
Postat av: Eric

nej men vilken pussmun han har :D ungefär som min ^^

2007-11-30 @ 21:49:03
Postat av: Mills

Nej, vart har din moster flyttat? :)

2007-12-02 @ 14:43:38
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0