matchdag

Hejsan !

Det vart en tråkig lördag för mig igår. Det började med att jag tränade på friskis med Malin, det var ganska skönt men det var lite jobbigt. Började med att springa 30 min och sen fortsatte vi med styrka osv.
När vi var klar åkte jag hem och åt och sen vart jag hemma hela kvällen. Låg och kollade på fotbollen med pappa, men det vart ju så himla drygt så både han och jag somnade, de förlorade ju!
Sen vaknade vi båda samtidigt vid halv 12 och då gick vi och la oss, var så otroligt trött.

Idag vaknade jag klockan 9 ungefär och då klev jag upp och åt gröt och macka.
Sen efter ett tag ringde jag millisen och frågade om hon ville följa med på birsta city med mig, och det ville hon förstås så vi ska dit om ett tag, bussen går ju tragiskt nog inte förns 10 över 12. Jag blir så less, varför går dom bara en gång i timmen för? :/ cp-bussar.
Vi ska iallafall vara där ett tag, jag ska köpa en tröja eller så, sen måste vi skynda oss hem till mig så att jag kan göra mig klar för match.
Det blir match mot ankarsvik idag på vibacke men det är deras hemmamatch, vi ska samlas 15.15 och matchen börjar 16.15.
Milla ska följa med och kolla, också ska eric komma och mamma osv. det går bättre för oss när vi har mycket publik som hejar på oss har vi märkt.
Den här gången hoppas jag att vi kan vinna över dom, men man ska inte hoppas för mycket!
Det ska bli roligt att spela match igen, det var ju trots allt 2 veckor sen nu så. Riktigt peppad är man!
alnö ibk!
Ikväll ska jag nog vara med Eric, förhoppningsvis ! det ska bli mysigt:).


/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0