nyklippt

Nu har jag äntligen klippt och färgat håret, det vart lugg iallafall, var sugen på det! också färgade jag mörkare. Resultatet blev riktigt bra, ni kan se på bilden längst ner !
Det var jättebra på frisyrfixaren där jag klippte mig, först hade hon missuppfattat att jag hade bokat tid för färgning också så det skulle egentligen bara bli klippning men då sa hon att hon kunde ta sig tiden att färga det också. Hur snäll som helst var hon som äger det där, hon har jobbat på wiktorias i stan förut, det var därför jag kände igen henne. Där ska jag fortsätta klippa mig iallafall! no doubts!

Har också haft träning ikväll. Det gick ganska bra, vi körde på med massa övningar m.m. och sen på slutet körde vi match ! det var mycket roligt.
På söndag har vi match mot härnösand, det ska bli spännande.

Snart ska jag kanske sova, men bara kanske (a) är inte så trött. + att jag börjar kl 12 imorgon, weei!

Many hugs!
/ Bella

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0