skola igen !

Hejsan !

Idag har jag varit i skolan, det var rätt okej. Vi började skriva på våra argumenterande tal på svenskan, jag ska skriva om invandringen och det ska vara klart på måndag, då ska vi hålla talet i grupper med 3 i ungefär 5 min, jag hoppas att jag hinner klart tills dess. Har faktiskt väldigt mycket att göra i skolan nu, har läxförhör om etiken på onsdag, ska göra klart massa datauppgifter, måste svara på massa frågor om medeltiden, läsa klart min bok, läsa sidorna som vi skulle i samhällsboken. Uscha, ni ser ju! mycket nu kan jag lova. Menmen, det är bara att köra på och göra det bästa man kan av allt.

Iallafall så hade vi dans idag på idrotten, det var hur kul som helst. Vi körde danserna som vi lärt oss förra gången och jag tog i som bara den. Sen fick vi göra en "egen" del, jag gjorde med matilda, linn, helena, anna, olivia och madde ! våran vart ju grymt bra, men det tog ett tag innan vi fick den klart. Jajamenssan, det är riktigt roligt att dansa.
Jag kommer att missa danslektionen imorgon tragiskt nog, det är ju hockey så då måste man ju gå. Derby mot modo får man ju inte missa helt enkelt!
Har ju dansuppvisning den 8:e december eller nåt sånt, så jag måste verkligen ta igen litegrann, menmen, sånt är livet ibland.

Efter skolan åkte jag hem och hjälpte mamma med tvätten och sen städade jag på mitt rum, så nu är det finfint :) jag har lovat mamma att jag ska hålla det städat hela veckan ut nu.
Egentligen skulle jag vara med eric idag, men han ringde och ställde in, fast det var inte oväntat faktiskt! jaja, så kan det ju också gå.

Nu är jag riktigt hungrig, hoppas mamma kommer hem snart så att vi kan göra mat, måste äta snart för annars blir det jobbigt att träna sen om jag äter för sent.
Ja, det är ju träning sen också, det ska bli roligt det, och skönt förstås, känner att jag är lite på G idag. Men vi får se hur det går !

/ Bella


Kommentarer
Postat av: matilda

meh, vad negativ du är angående eric :)
vi har ju APU i veckan, och idag var det just hans grupp som skulle iväg på svt/mittnytt ikväll. jag ska dit på onsdag ^^

2007-11-19 @ 17:44:16
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0