skola


Just nu sitter jag i skolan och har samhälle, lektionen har precis börjat så det är bara upprop, vi ska hålla på med ekonomi och arbete, usch vad tråkigt.
Har haft ganska trevligt idag faktiskt, först hade vi matte och började med ett nytt kapitel som var ganska
krångligt men det gick ändå, vill ju inte hamna efter igen.
Efter det hade vi hål, då satt jag och pratade med ante, milla och nelly ett tag på golven utanför skåpen, haha, vi är lite mobbade!
Sen skulle jag göra lite datakunskap, gjorde 3 uppgifter och sen följde jag med nelly och milla till nellys mammas jobb för att nelly skulle gå ut och gå med sin hund, så vi gick med den en sväng och gick tillbaka med den därefter.
Mat vart det sen, vi gick lite tidigare och åt buffén, mycket gott.
Sen gick jag och milla på stan ett tag och nu sitter jag här.

Det blir träning på ego sen, det ska bli skönt, har ju inte varit där på ett tag. Fast jag blir ju ensam men det gör ingenting, det kan vara skönt det också. Ska springa en halvtimme idag också!
Fast först och främst när jag slutar ska jag åka hem och hämta träningskläder och beställa klipptid:)

/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0