timrå ik !

Hejsan !

Den här dagen började med att jag vaknade klockan 6 och klev även upp på en gång, var hur trött som helst.
Jag måste ha gått runt som ett vandrande lik!
Men jag kom iväg till skolan med 07.40 bussen iallafall. Första lektionen var matte, det var väldigt drygt för att jag var så trött, men jag fick lite gjort iallafall.
Sedan hade vi historia, lollo och jag började med vårat arbete om jeanne d'arc och hundra åriga kriget, vi ska göra en powerpointpresentation och ha ett framförande nästa vecka i typ 10 min, ojojoj hur ska det gå då! det får vi allt se då!
Efter det hade vi iallafall lunch och sedan var det möte för de som ska vara med i luciatåget, självklart ska man ju ställa upp. Man måste ju följa upp traditionerna !
Då bestämdes luciakandidaterna, och det blev jag, isabelle n och matilda, bara jag från SP ;o menmen.
Ni på METG, ta och rösta på mig så blir jag glad!:D

När vi var klar där började bilden, då målade jag en förstoring av en av mina teckningar i kol, det var jätteroligt, och resultatet blev bra. Haha, jag, matilda, madde, hanna, bea och julia satt och sjöng hela lektionen, mest schlager ! ni är så härliga tjejer.
När den lektionen var slut hade vi mentor och klassråd. Jag var ordförande och vi bestämde att vi ville åka på klassresa, så nu får vi ta och spara lite pengar till det !

Skoldagen var slut 14.00, då gick jag till hedbergska och väntade på malin för att vi skulle åka och träna på friskis.
Jag fick sitta och vänta där ett tag, men till slut kom hon och då åkte vi dit.
Hann träna i 1 h och en kvart för att mamma skulle komma och hämta mig halv 5 för att jag skulle hinna äta innan jag skulle åka iväg på hockeyn.
Då jag kom hem duschade och åt jag, sen gjorde jag mig klar och sen kom pappa och hämtade mig och Jimmy. Då bar det av till hockeyn, timrå ik mot modo!

Matchen var riktigt bra och spännande, stod som fastklistrad i matchen hela tiden, man var jättenervös !
Timrå gjorde 1-0 genom riku hahl och så slutade 1:a perioden, timrå spelade jättebra hela den perioden och lät inget stå i vägen för dom.
I andra perioden kvitterade modo till 1-1, men sedan blev det 2-1 till timrå genom #17, johan andersson.
Tempot var kanon och det var även passningsspelet under hela matchen !
Snacka om att man blev glad!
Vi är timrå och vi ger aldrig upp heter det <3

Nu ska jag snart läsa lite religion och samhälle, har läxförhör på religionen imorgon :/ kan ingenting i princip. Men men, jag får göra så gott jag kan.

Kram
/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0