tråkfredag

Hejsan !

Den här dagen började med att jag klev upp ganska tidigt, vid 8 ungefär.
Jag skulle till Sanna och säga hej då till henne och ge henne presenten eftersom att hon åkte till thailand idag, väldigt fuskit! Kommer sakna dig älskling :')
Efter det kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig ut till alnö för att jag och malin skulle stå och sälja bröd.
Det gick inte så bra för vi fick inte så jättemycket sålt + att det var kallt som bara den, vi höll på att frysa ihjäl :o.
Sen kom mamma och hämtade mig igen, då åkte jag hem till henne ett tag och satt vid datorn och snackade med lite folk osv.
Jag hade ju även planerat att åka och träna så det gjorde jag också efter ett tag. Det blev på EGO, där är det jättebra.
Det gick väldigt bra faktiskt, jag började med att springa i en halvtimme sen blev det styrketräning, sköntskönt !

Jag gick därifrån runt kvart över 4 och tog bussen som gick halv 5.
En fyllgubbe satte sig bredvid mig på bussen och började snacka med mig. Jag höll på att spy så jävligt som han stank, fyfan! sen satt han och snackade med två tjejer som satt på sätena bredvid, jävla pucko som börjar berätta om sitt liv och grejer. Även att han bodde i skönvik också, ganska väntat egentligen.
Ja, det var inte en trevlig händelse iallafall.

När jag kom hem åt jag mat och duschade och sen dess har jag bara haft tråkigt och suttit vid datorn och pratat med en riktigt trevlig prick, och söt får man inte glömma. Den personen är den ända som har gjort den här dagen/kvällen rolig på nåt vis :)

Nu sitter jag och väntar och väntar och kollar lite smått på idol då och då också !
En tråkig hemmakväll sitter väl aldrig fel? haha!

/ Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0