wiie !

Hejsan !

Snart ska jag klippa mig ! måste åka om ett tag bara, men jag måste ju vara kvar den här lektionen och skriva lite mer på mitt tal.
Jag kom lite sent imorse till engelskan för att jag missade bussen, när jag hade kommit upp till busshållplatsen kände jag i fickorna och där fanns inget busskort, då fick jag panik och började gå tillbaka, då kom bussen precis.
Då vart jag arg och gick hem, så jag fick ta bussen som gick efter.
Väl i skolan började vi med något konstigt om rollspel på engelskan, det var ganska drygt, det blir nog roligare när vi får spela upp rollspelen.
Efter det hade vi historia, jag och lollo jobbade med det vi skulle, men jag hittade inge fakta så det gick inte så bra.
När klockan blev 11 gick vi på lunch, åt buffén idag som vanligt typ, börjar lessna litegrann.

Nu har vi haft "läxförhör", haha, det var kryssfrågor som jag mest gissade på ! man får ju hoppas på något rätt iallafall.
Det går inte så bra för mig just nu, kommer inte på något mer på mitt tal, det står helt still i huvudet! vad ska man skriva om man är emot invandringen?! får fundera ett tag till.

Kram
/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0