lov

Hejsan !

Just nu känner jag mig väldigt trött men jag vill ändå skriva nån rad.
Sen ska jag se på A walk to remember, det är typ den bästa kärleksfilmen som finns !:')
Jag behöver ju inte sova än på ett tag eftersom det är lov för mig nu. Är ju ledig imorgon!.

Den här dagen har varit väldigt slapp. Jag vaknade kl 7 och åt frukost, sen duschade jag, fönade håret, lockade håret i en timme och sminkade mig osv. Hann även träna till redovisningen som vi hade idag när vi började kl 12.
Den gick inte så bra, men det dög väl för att vara mig som hatar att stå och hålla muntlig
redovisning för folk.
Efter att alla grupper hade reovisat gjorde vi utvärdering och kollade på allas serier som hade
hängts upp i uppehållsrummet, våran var ju lätt bäst och snyggast !
Efter det fick vi fika eftersom min mentor ska lämna oss ett tag nu eftersom att hon ska föda barn snart, trist det kommer att bli känns det som.
Iallafall så fick vi sluta halv 2, det var otroligt skönt.
Då åkte jag hem till pappa och var där och firade han och åt mat och så.
Sen åkte vi till hockeyn, jag, pappa, jimmy och theres. Timrå mötte Brynäs och timrå förlorade med 3-5.
Det var den sämsta matchen på länge!
Något mer har nog inte hänt idag, inte vad jag kan minnas. Dagen har gått ganska fort och det känns bra att man har lov nu.

Om 6 dagar fyller jag år, 16 år! woooow. men jag längtar litegrann för att jag ska göra så roliga saker då :) det kommer att bli jätteroligt tror jag !

Imorgon ska jag träna på friskis vid 12 ungefär och sen ska jag åka och ta hål i naveln :o jag är nervöös! men jag hoppas att det går bra !
På kvällen ska jag vara med matilda j :) vi ska nog kolla på film och bara umgås, det blir nog kul det.

Men nu ska jag se på filmen, jag kommer troligen inte se klart hela men ändå.
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0