så det kan gå


Måste bara säga att det är skönt att veta att det finns nån annan som känner som jag. Man är tillsammans med nån och sen tar det slut och lika snabbt hittar dom en annan, då blir man lämnad i skiten.
Det är inte vi som gör fel, ingen gör fel, man måste göra det man känner.

Man ska inte ta sån här skit, även fast jag börjar acceptera läget menar jag inte att jag glömt allt.
Det känns fortfarande inte bra alls, men jag ska klara av det. Jag ska sluta tänka på dig, du var mitt
allt men du ville inte att det skulle vara vi och jag tog hårt på det. Du är den ända jag nånsin har älskat så mycket
även fast jag aldrig fick chansen att säga det.
Jag har insett att vännerna är det bästa man kan ha, det bästa för mig är vännerna, dom går först. Det är alltid dom som ställer upp i såna här tillfällen och säger att allt kommer att bli bra och att det finns miljoner killar som skulle vara värd mig mer. Sånt värmer, det hjälper en att glömma. Även fast jag inte vill glömma dig men jag vet att vi inte kommer kunna vara så bra kompisar som vi sa, det går bara inte till på det viset.

Ett tag kändes det som att jag inte skulle orka med sorgen, men vafan, det är klart jag gör.
Jag har insett nu att det är inget jag ska haka upp mig på.
Du har hittat en ny, so what, hoppas att hon gör dig lycklig på det sättet jag inte kunde. Alla förtjänar att vara lycklig. Det är nog meningen att jag ska vara ensam, jag är nog lyckligast så.
Även fast jag tyckte att vi hade det bra och det såg även ut som du tyckte det så sprack det iallafall.
Mitt hjärta gick itu.
Men det lagas med tiden, det har redan börjat! det är jag glad för.

Du var nog inte den rätta för mig, så är det bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0