tränat

Hejsan en gång till !

Nu är det 3:e gången jag skriver idag, bara för att jag inte har så mycket annat att göra.
Jag har otroligt ont i benen för tillfället pga. att jag först haft match idag som sagt och sen åkte jag med matilda på ego och tränade på gymmet och sen gick vi även på aerobicspasset kl 3, det var hur kul som helst eftersom att det var mycket dans.
Det passet måste jag börja gå på!
Iallafall så har jag jätteont i benen nu fast jag har stretchat jättemycket :o

När vi hade tränat klart skulle matilda gå och äta på tandoori med sin mor och jag gick på ica och köpte naturgodis, mums! men det är slut nu :D haha!
Sen har jag bara ätit mat och suttit här och pratat med lite roliga folk (john, om du läser det här så ta åt dig), Men Natalie är också rolig :D saknar henne rejält mycket! men jag ska få träffa henne på tisdag då jag ska ha min tjejmiddag :) jag längtar :D

Nu väntar jag på att min älskade matilda ska komma hem så att jag kan vara med den skönheten nån gång, vi tänkte nog bara ta det lugnt och kolla på den där filmen "sova med fienden" som går på tv:n senare, hon har läst boken och sa att den var jättebra så då måste ju filmen också vara det.
Det är så roligt att vara med matilda, hon är en sån härlig person:) jag har verkligen saknat dig gumman !

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0