19.31

Snart ska jag till beabanan för att jag ska vara med henne ikväll, vi ska ha mysipysi, right hun? Jag vet inte vad vi ska göra, men något lär vi ju hitt på, det brukar vi ju göra.

För övrigt har jag ätit jättemycket tacos till middag idag så jag är proppmätt, har lite ont i magen, men det är ju så gott så man får liksom inte nog av det. Jag är även sugen på godis, men jag ska kanske inte äta det eftersom jag ska nog vara lite nyttig. Också är jag sugen på dricka, och det drack jag faktiskt bara för en stund sen, det var goodie.

Imorgonbitti ska jag, beabanan och maddepadde träna. Vi ska iallafall på corepasset halv 11, det har jag bestämt! måste träna mycket mage och rygg nu. Jag funderar också på om man kanske ska gå på spinningen innan eller om vi kollar om det är något bodypumppass imorgon, det skulle vara kul eftersom det är i princip det roligaste passet, mihi. Vi får se hur vi gör då, kan inte säga något annat på rak arm just nu!
Ska ju även på relaxavdelning eller ett så kallat "spa" imorgonkväll för att fira Linnie, det kommer att bli askul! vi ska bubbla och basta och dricka lite oså, det kommer bli hur mysigt och roligt som helst, det kan jag garantera.

Nu ska jag kila, Ulli har sagt att hon ska skjutsa upp mig, jag som tänkte gå och allt :o haha.
Kommer nog inte skriva mer ikväll men ni får ha en riktigt trevlig kväll allihopa!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0