äntligen

Wihooo, äntligen kan jag skriva blogg igen, det känns som att det inte har funkat på ett tag! kunde inte göra det i skolan heller eftersom mitt internet dampar där hela tiden.

Ja, vad har hänt sen senast?
Inte mycket faktiskt, eller jo jag tränade innebandy igår efter två veckors vila, det var väldigt kul och väldigt jobbigt också. Igår lämnade jag också in min rapport, vart inte så nöjd, men det fick duga. På torsdag har vi seminarie, jag och resten av min grupp, det gör att jag är ledig heeela måndag nästa vecka, det känns skönt. Men usch, det känns inte som jag gör annat än att plugga nu ändå, har ju matteprov nästa vecka och idag fick jag reda på att jag även fick IG på mitt omprov i ekvationer, är man sämst eller? det måste ju vara någonting sånt. Jag måste börja äta fisk och bli lite intelligent, men jag hatar fisk så jag vet inte hur det ska gå.

Idag har jag även haft matte och sedan historia, sedan hade jag estet och då planerade jag mitt projektarbete och jag bestämde att jag ska koreografera en dans med semestertema, de flesta verkade tycka att det skulle bli kul så det ska jag köra på, jag menar, jag vågar ju, jag är en modig flicka! Efter esteten slutade jag och då följde jag och madde med linn på hemköp för att köpa naturgodis, sedan gick vi tillbaka och jag och madde gick sedan och tränade i mer än 1 timme, det var skönt. Efter det gick vi och köpte glass och satt oss på torget och pratade ganska länge och sedan åkte vi hem.
Nu har jag nyss ätit och ska väl fortsätta sitta här ett tag, har inte så mycket annat att göra.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0