då var man hemma...

...efter en mycket mycket rolig träning (som vanligt). Som sagt så började vi med våran lilla cup, "Värsta cupen" eller vad dom nu kallr det, haha. Vi spelade jättemånga matcher, kommer inte ihåg hur många det var. Det gick även ganska bra för mitt lag, masterbunnies, vi spelade jättebra tillsammans, inga problem! Vi vann några matcher och förlorade några och det vart även någon oavgjord. Man vart verkligen helt slut kan jag lova, så nu känns det i benen, men det är en skön känsla, förutom i knät där jag fick ont igen. I helhet så var den här "cupen" väldigt rolig, man tände verkligen till och kämpade verkligen, och det är kul att se att alla gör det i laget, go us !

Nu sitter jag nyduschad och är helt slut och känner ett stort hat mot min medicinbok som ligger där bredvid mig och vill bli läst, men jag tänker inte läsa den nu trots att jag måste läsa JÄTTEMYCKET. Hejdå till den boken, hatar dig!
Det blir lite surrande på msn ett tag och sen ska jag väl ge med mig och läsa ur djävulsboken iallafall då, bara för att jag är en snäll människa och då måste jag vara snäll med mig själv och jobba mig fram till ett G åtminstone.  Ett  + för att jag är så ansvarstagande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0