dagens

Dagens humör: Sådär, både glad och trött
Dagens borde: Läsa om islam och bara ta det lugnt
Dagens frisyr: Hästsvans och nedsläppt lugg
Dagens klädsel: Svarta mjukisar, vit t-shirt och en grå hood
Dagens planer: Läsa om islam och kolla på tv
Dagens vill ha: Myspys
Dagens längtan: Ingenting jag kan komma på nu
Dagens beroende: Papper ?:o
Dagens tråkigaste: Att jag är så inihelvetes förkyld
Dagens person/-er: Louise Persson
Dagens irritation: Nada
Dagens händelse: Lollo skaffade blogg :o
Dagens låt: Your love - The outfield
Dagens vän: Madeleine Henriksson
Dagens onyttiga: Inget vad jag vet
Dagens dryck: Apelsinjuice
Dagens middag: Spaghetti och köttfärssås
Dagens bästa: Pluggade mycket på mattelektionen
Dagens sämsta: Förkyld och hängig
Dagens babe: Det måste nog bli...Louise Persson, min lilla mupp

image168

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skriver alla sånna här listor när man inte vet vad man ska skriva om ?

2008-04-08 @ 19:28:15
URL: http://karlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0