det som var då

Nu sitter jag och väntar på Bea och laddar ner lite filmer, Pride and Prejudice och Blue crush, det tar jättelång tid. Nyss kollade jag på Eva och Adam, det är så bra, men dom har inte blivit ihop än, inte Alexander och Annika heller, haha, men dom är ju för söta. Det är liksom precis som det var när man var mindre, då man frågade chans och grejer! inte för att jag brukade göra det, men så var det på den tiden iallafall. Allt var snäppet enklare då, man behövde inte tänka på skolan och massa prov och skit, det var liksom så att man tog dagen som den kom.

När jag nu började prata om det så kom jag och tänka på en sak:

Jag vill tillbaka till tiden på GVK, där var det så kul, jag saknar verkligen den skolan. Alla lektioner då vi satt och spelade tecken istället för att jobba och på rasterna då man hoppade hopprep eller var kamratstödjare. Nu blandar jag lite årskurser här, men det var liksom det roligaste på gvk. Jag minns när jag och tjejerna bildade "popband" hela tiden, Stargirls hette en grupp, det var ju så löjligt men ändå så roligt. Då var det alltid jag och Camilla Westin, alltid! vi var nog bästisar hela vägen tror jag, och vi var även med Jessica och Karin, två jättesnälla tjejer som jag knappt pratar med längre, det är lite synd. I 5:an och 6:an var jag även mycket med min syster och Sanna walhroos, vi alla kom så bra överens och allt var jättebra, visst, det kom ju stunder då vi bråkade och hackade på varandra men det löste ju sig alltid. En kille som hette Adnan gick med oss ett tag också, det var en riktigt trevlig kille som ägde på fotboll, och jag tror att många var kär i honom, inklusive jag. Sedan flyttade han till Tyskland och sen dess har ingen av oss i klassen träffat honom. Jag vet vart jag har alla från min klass nu iallafall och det känns bra, det var ju en sån himla bra klass så. Jag kommer aldrig glömma den tiden<3

image178

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en skön fortsättning på helgen!

2008-04-12 @ 20:05:52
URL: http://www.fashionmagnolia.blogg.se
Postat av: Milla

Haha, ja alla var nog kär i Adnan ;). Åh, hans lillebror var så söt =D!
Saknar också gvktiderna :)

2008-04-13 @ 22:58:09
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se
Postat av: Helenis

jag älskar pride and prejudice! :|

2008-04-14 @ 19:41:48
URL: http://mildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0