fel av mig

Jaha, då är man nyduschad efter träning då. Det känns inge bra eftersom nu är jag ännu sjukare än vad jag var förut, förkylningen har blivit mycket värre och kroppen är helt slut. Det första jag fick höra när jag kom hem var: "Isabelle, du ser ut som ett lik!", och sanningen är att jag kände mig som ett lik också, det gör jag nu med! känner mig helt död. Tur att det finns nässpray, alvedon och halstabletter! Jag vet, det är mitt eget fel att jag gick på träningen, jag skulle inte ha gjort det, fel av mig.

Förutom att jag inte mådde nå bra gick träningen sådär, jag fick inte till en del saker som jag ville och då blev jag sur och inge peppad mer, men det kom tillbaka på slutet då vi körde fys. Nu har vi blivit indelade i lagen som vi ska ha alla måndagar framåt. Jag är med Sanna, Jossie och Anna,  jag kom på värsta bra namnet: "Masterbunnys", klockrent må jag säga! ser verkligen fram emot de kommande måndagarna.

Jag kanske inte går på skolan imorgon för att jag mår ju skit nu satt. Men jag måste ju, så jag känner mig egentligen så illa tvungen för att jag måste plugga matte som satan eftersom jag inte har gjort det i helgen. Jaja, får se hur jag gör, vem vet, jag kanske är pigg och kry imorgonbitti (föga troligt).

Godnatt och puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

krya på dig hunny bunny :)

2008-04-07 @ 23:06:26
URL: http://mahuldan.blogg.se
Postat av: danne

håller med, krya på dig :)

2008-04-07 @ 23:10:03
URL: http://dannewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0