fredag

Ja, idag är det sista dagen på skolveckan. Just nu sitter jag i klassrummet och väntar på att engelskan ska börja så att vi får sluta någongång. Har ju bara denna lektion kvar så det är ganska skönt. Senare ska jag på stan och uträtta några ärenden, mihi.

Jag har ingenting planerat för ikväll, ingen utgång iallafall. Det blir nog att man blir hemma och plugga matte, för det behöver jag. Det lär även bli mycket dator som vanligt varje kväll till sent på natten. Jag har en tendens av att sitta uppe för länge nuförtiden, det är därför jag kan säga att jag är väldigt trött idag, men också väldigt glad som vanligt.

Madde sitter och kollar vad jag skriver, och hon är cool, som jag då! hon är också väldigt söööt och fin och en av mina bästa kompisar. Hon gör min dag!

Nu ska jag ha engelska, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0