fredag

Nu har jag gjort matteprovet, det kändes som att det gick bra faktiskt. Jag gjorde alla tal utom ett *stolt*! jag får G iallafall, tror jag, annars har jag riktig otur. Taggad inför provet var jag för att jag sov bra inatt vilket gjorde att jag var piggans imorse också hade jag läst på ganska bra också så jag är rätt nöjd.

Efter matten skulle vi ha engelska, men då var Klas försenad som vanligt! han har varit det två lektioner i rad nu, och även att det var två viktiga lektioner som vi skulle ha muntligt nationella på, och nu är det bara EN grupp som har hunnit göra, vi som skulle ha varit klar med det nu. Så vi slappade bara på den lektionen och pratade en massa skit. Sen blev det lunch, åt biffstroganoff, ganska gott faktiskt och det är ovanligt.

Nu sitter jag i vårat uppehållsrum med Mathilda, Elin och Lollo och jag ska läsa medicin, men det gör jag inte, vet inte varför. Ska göra provet sen när jag kommer hem, har ju slutat nu så jag får åka hem när jag vill. Det blir ingen extramatte idag som planerat för att det skulle tydligen inte börja idag, haha. Så jag kan åka hem nu om jag vill, men det gör jag inte för att jag ska göra det sen.

Det här är jag idag:

image174

Kommentarer
Postat av: Rebecka

såg dig för typ 1 timma sedan, eller liknande, du klev av bussen och vandrade hem! :)

2008-04-11 @ 13:38:43
URL: http://rebacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0