lördag

Sov hos beabanan inatt, det var riktigt kul och mysigt. Först kollade vi på tv ett tag och sen bestämde vi oss för att göra oss klar för sängen och när vi hade gjort det så slog vi på en film, 27 dresses hette den, och den ville jag verkligen se. Den var väldigt väldigt bra tycker jag, den rekomenderas att se, 4/5 får den av mig.
Efter filmen så skulle vi sova, men det gjorde vi inte förstås! vi låg och babblade i nästan två timmar tror jag, kul var det och ett intressant samtalsämne, verkligen, haha! Vi somnade runt kvart i 2 har jag för mig.

Imorse vaknade vi, hör och häpna, klockan 07.20! då gick vi upp och klädde på oss och åt frukost. Sen bar det av ner till bussen vid skogsvägen, och vi fick springa också, haha. Vi skulle nämligen åka och träna. Det var tänkt att vi skulle gå på bodypumppasset men när vi kom ner till ego så hade det inte öppnat än så vi gick ner mot navet och satt där ett tag (jag vet, blä) sen gick vi in på ica och satt där ett tag. När vi kom tillbaka till ego vid öppningstiden så skulle bodypumppasset precis börja så då struntade vi i att gå på det. Istället sprang vi och körde massa massa styrka på gymmet. Vi tränade i 2 timmar och efteråt kändes det hur skönt som helst, vi käkade en banan och sen åkte vi hem.

Jag har inte hunnit med så mycket mer idag förutom att fika och duscha. Senare bär det ju av ner till stan för att fira linnsan som sagt, jag längtaaaaaaaaar! det kommer bli mycket mys.

image159

image160

Kommentarer
Postat av: Milla

Trevligt du :) Men hurru! Vill du inte träna med mig imorrn (a)? :D

2008-04-05 @ 18:26:31
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0