lördag

Goddag alla glada!

Idag vaknade jag halv 11,
det var väldigt skönt att få sova ut vilket inte jag brukar göra. Har faktiskt hunnit med ganska mycket på tre timmar. Först åt jag frukost, sedan satt jag och nördade litegrann (ovanligt), sen bestämde jag mig för att städa så då städade jag på mitt rum, det blev en halvstorstädning, också har jag tvättat och duschat.
Snart ska jag åka ut till alnö för att sedan åka på den där grejen inför Corvette meeting, det blir jag och 6 tjejer till från laget.

Jag mår ganska bra idag, förutom att jag har väldigt ont i magen och ryggen. Humöret är iallafall på topp idag också, glada miner all day long, tur det då för att jag orkar verkligen inte vara sur, och dessutom har jag ingenting att vara sur eller deppig över, PUSS på det!

Nu ska jag nog ta och fixa håret litegrann och fixa lite annat innan jag kilar iväg.
Ha en riktigt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0