på smällen

Konstigt nog så hade jag inte sett filmen På smällen (knocked up på engelska) förut så det var dags nu tyckte jag. Jag ångrar inte en sekund, den var jättebra tycker jag, verkligen en bellafilm. Jag till och med grät till den, men det är ju inge ovanligt, jag gråter till i princip allt nästan. Filmen var väldigt rolig, och för er som inte har sett den så kan jag bara säga: se den!, den är verkligen värd att ses, om man inte tyckte att den var bra så har det ju inte tagit upp så mycket tid av ens liv. Give it a shot!
Den får 5/5 för att det var en film som jag verkligen gillade.

För er som har sett den:
Vad tyckte ni om filmen?

image161


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, har sett den där men kommer typ inte ihåg något av den :D eller joooo... lite. Men den var ganska bra vad jag minns iaf!

2008-04-07 @ 10:03:01
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se
Postat av: mildaa

den var rolig :D

2008-04-07 @ 14:38:19
URL: http://mildaa.blogg.se
Postat av: Matte!

Den filmen är helt underbar! :D

2008-04-07 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0