shoho

Hallå där,
Idag mår jag ganska bra faktiskt, ingen sjukling idag inte (var ju det igår), har börjat tänka positivt så nu ska jag börja leva ett bättre och nyttigare liv. Ja, jag ska bli nyttigare, jag vet att ni alla tycker att jag bara snackar en massa skit, men jag tror att det skulle vara bra så jag kör på det, jag åt fisk idag, det är en bra bit på vägen. Också ska jag sluta med godis på veckorna och istället prioritera frukt och bär högst. Jag har även börjat springa ute igen, eller jag började idag, men anyway. Ska försöka springa varannan dag nu iallafall, det är ju så himla skönt, speciellt när det är härligt väder, inte för varmt och lite blåsigt.

Idag var det iallafall en väldigt onödig dag i skolan, vi gjorde i princip ingenting. Först hade vi engelska och då skulle vi läsa en engelsk bok, min var ganska bra, men jag höll på att somna hela tiden så jag kunde inte läsa. Sedan hade vi samhällskunskap, då fortsatte vi kolla på An inconvinient truth eller vad den nu hette, vi började se den i fredags och jag tror det är den drygaste film jag nånsin sett, + att jag redan hade sett den.
Iallafall, sen gick vi på lunch och sen slutade vi. Jag gick runt och kollade lite med Madde, Lollo och Matte ett tag men sen fick jag så ont i magen så jag ville åka hem. Fast jag åkte inte hem, jag gick och lämnade tillbaka böcker på kulturmagasinet och sen gick jag och satte mig på torget där Madde kom och gjorde mig sällskap ett tag, sen gick vi ner till våra bussar.

Runt halv 1 kom jag hem och då satt jag mig ute på altanen och solade litegrann och sedan bestämde jag mig för att ta årets första springtur ute, det kan jag säga var skönt, men också väldigt jobbigt. Nu ser jag ut som en tomat i ansiktet vill jag lova, kanske får lite färg eftersom det är så soligt väder, mihi.
Snart ska jag skriva på en grej till skolan och sen vet jag inte vad jag ska göra.
Hoppas ni har trevligt idag :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Milla

oj, du åt fisk :D duktig flicka ;)

2008-04-23 @ 17:17:34
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se
Postat av: danne

duktiga bella =)

2008-04-23 @ 17:59:12
URL: http://dannewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0