snart är det träning

Fick reda på att träningen börjar kl 7 idag bara för ett tag sen! jag kanske hade blivit informerad om saken, men det var inget jag la på minnet isåfall. Nu är det iallafall så och jag längtar som en tok, fast jag ska ju snart åka så det är lugna puckar. Den här träningen kör vi iallafall igång med cupen så det ska bli askul. Får se hur det går, men jag, Sanna, Jossie och Anna ska göra vårat bästa och spela för att det är kul, för det är det verkligen, det bästa som finns när man springer där med klubban i händerna, wihoooo.

Jag kollade just upp en sak, jag har ju medicinprov på fredag och då kände jag att jag behövde räkna alla sidor som jag ska kunna till det provet. Vet ni vad jag kom fram till att det var? Jo, 132 sidor :o ska jag ta självmord eller? jag känner mig iallafall väldigt självmordsbenägen i detta nu. Jag har ju ett äckligt jävla matteprov samma dag också, det är liksom inte klokt. Grejen är den att jag inte har haft tid att plugga på medicinkursen nu på flera veckor, så jag har kanske inte ens läst alla dom där sidorna, det är ju asmycket.
Jaja, ska sätta mig ner och läsa när jag kommer hem från träningen för matte har jag redan pluggat en massa idag, så det behöver jag ett break från.

image170

Nu ska jag packa väskan och kila till träningen!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Petra

Svar: det var väldigt gott också ;)

2008-04-09 @ 19:12:30
URL: http://petrasve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0