söndag

Goddagens!

Idag är det söndag, så ni vet. Bea och jag ska träna idag, men vi ligger fortfarande i sängen, hurra. Vi ska kanske gå upp snart, om vi orkar. Vi var vaken länge. Vi kollade på filmerna jag laddade ner igår, den ena var bättre än den andra tyckte vi, det var för lite kärlek i den andra.

Jag har ont i magen, den har låtit hela natten, men Bea hörde inget som tur är, för hon var för upptagen med att knocka till mig, men det kände inte jag :o hela natten var nog lite konstig. Vi drömde lite konstiga saker.

Nu ska jag leka lite med Bea som ligger här så snällt, som en liten hundvalp, hon sniffar på mig och nu började båda, men jag lät som en råtta. Jag har konstiga tår, det har bea med, jag har ett litet lillfinger och hon har ett stooooort, hon slår på mig med det nu, värsta klubban ju :o.

Jaja, nu ska vi muppa vidare.
C'ya, I don't wanna be 'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0