still a happyface

Jag är fortfarande på topphumör, jag vet inte vad det är med mig, jag var till och med glad nu när jag satt och gjorde mitt medicinprov som för övrigt gick väldigt bra. Inga sura miner här inte, det är väl positivt? fast jag är nog glad ganska ofta. Det var lite roligt förra träningen då vi spelade, jag sprang mot sargen och kom i närkamp med någon och då tog den personen av mig bollen till slut, (jag kommer inte ihåg vem det var) men jag körde med ett leende på läpparna iallafall. Mathilda la märke till det, vad var det hon sa... hm, jo,
"Också ett leende på läpparna".
I'm happy, no matter what...typ, haha! men jag har ju mina stunder jag också, då är det inte kul.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll faktiskt, fast det lutar nog åt en hemmakväll, det skulle sitta fint för att jag vet inte om jag orkar göra något annat. Dessutom så finns det ingenting annat att göra, om inte någon vill göra något med mig förstås, men det känns som att alla är lite upptagna ikväll, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0