torsdag

Min dag började med att jag vaknade runt halv 9 och skulle skicka ett sms till Daniel, sen somnade jag om och sov till kvart över 9. Då gick jag upp och åt frukost och läste igenom lite rapporter vilket var ganska intressant. Sedan duschade jag och gjorde mig klar, satt även vid datorn ett tag. Jag tog kvart över 11bussen till stan och då hade jag seminarie. Det gick ganska bra faktiskt, men det är ju en del saker som jag måste ändra på min rapport så.
Nu har jag historia och har diskuterat några frågor, men vi är klar nu så nu ska alla samlas.

Efter skolan ska jag träna med Bea, det blir skönt. Sen ska jag hem och äta och sen blir det hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0