ufo

Ja, så känner jag mig, precis som ett ufo. Jag svävar där uppe i himlen någonstans som ett...ufo helt enkelt.
Alltså, tänk om man skulle träffa på en utomjording och ett ufo, det skulle vara coolt, om dom var snäll förstås. Jag tror faktiskt på det där med utomjordingar och grejer, det är lite intressant om man tänker efter. En grön liten varelse, som dom där leksakerna i Toy story, såna tänker jag mig. Eller som dom i filmen Signs eller vad den nu heter, fast där är dom ju läskiga och inte söta som jag vill att dom ska vara.
Men...herregud, jag måste vara helt från vettet som ens tog upp det här, men det är sant, jag tror på det!

Nu lämnar jag det där och återgår till verkligheten.
Träningen ikväll var lite dryg men ändå rolig, det gick bra ibland och ibland inte. Den här träningen var det glada miner för min del, det är så jobbigt att gå och vara deppig hela tiden. Man måste ju muntra upp laget, fast de flesta är redan glada så det är inget problem.
Snart ska jag se på Andra avenyn och prata lite på msn och sen ska jag nog sova för imorgon är det ju nationellt prov i engelska, igen! men den här gången är det writing, alltså uppsatsdelen. Jag är inte så nervös, jag får helt enkelt göra mitt bästa. Ska även bearbeta klart min rapport imorgon, och det lär bli en hel del, så mycket annat hinner jag inte göra imorgon tråkigt nog.

Jag hoppas att alla har haft en bra dag idag, för det har jag :)
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0