wednesday

Goddag allihopa! :)
Min dag har varit bra, men än är den ju inte slut, har ju träning och Andra avenyn kvar.
Dagen har iallafall bestått av skola, först hade vi engelska och skulle skriva ner någon låttext och sedan hade jag och Madde muntligt nationellt prov, vi fick först sitta och förbereda vad vi skulle säga i en kvart och sen var det det riktiga testet. Det gick ganska bra faktiskt, vi pratade på, men ibland blev det lite konstig, sånt får man ju också ta. Det gick bättre när vi förberedde, men jag är ändå nöjd över det. Sen på samhällslektionen lyssnade vi bara på när Klase stog och förklarade någonting om våra rapporter, sedan fick vi diskutera dom. På lunchen satt vi ute och jag köpte godis och åt det medans alla andra åt glass. Prov vart det sen, religionsprov, och det gick väl sådär, inte så bra som jag hade hoppats.

Efter skolan gick jag och Madde och tränade på ego, det var skönt och kul, vi hade lite kul åt mina "stirranden", haha!
Vi tränade i ungefär 1 timme och 3 kvart, så det var bra. Även att vi pratade engelska hela tiden när vi hade tränat klart, vi är ju inte go vi, eller...jo det är vi ju, älskar att prata engelska.
På bussen hem sov jag som vanligt, jag lyckas ju alltid! sen har jag bara hunnit äta och sätta mig här och ska snart slå på ett Andra avenynavsnitt.

Träning sen, längtar. Då kommer Madde och kollar.
Skriver mer sen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0