2 timmar lång skoldag

Nu har jag kommit hem från skolan, det var inte en så himla lång dag idag. Kl 11 gick jag och mina vänner och åt lunch, och gud så mycket folk det var där nu, fick ju en chock. Efter lunchen hade vi svenska på andra sidan. Vi berättade lite om vad vi hade gjort i sommar och sedan fick vi betygskriterier och två svenskaböcker. Sedan fick vi sluta och då skulle vi egentligen ha naturkunskap men det hade vi inte idag för att vi skulle ju som sagt planera inför fredagen så jag och några tjejer gick över och satt oss i uppehållsrummet och skrev ner lite saker. Vi var klar runt 2 ungefär, mycket skön dag. Jag kommer även att ha en väldigt skön dag imorgon, men ändå onödig. Jag ska till skolan 09.10 för att ha mentor och sedan har jag inge mer lektioner på hela dagen, dåligt irriterande, menmen vad gör man.

Imorgon åker min älskling utomlands, dåligt mycket jag kommer sakna honom då. Han kommer inte vara hemma när vi har två månander :( men, det är väl inte hela världen fast jag hade velat vara med honom då. Kanske inte ens hör av honom den dagen, det känns ju skit. Hoppas att han får kul i alla fall, men orolig kommer jag att vara, det kan jag inte rå för. Hoppas att han hinner träffa mig ikväll i alla fall...

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Berre :)

Kommer sakna dig sååå älskling! <3

2008-08-27 @ 00:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0