Birsta city med mina flickor

God eftermiddag :)

Imorse vaknade jag kl. 10 bredvid min älskling som vanligt, alltid lika mysigt. Vi gick inte upp förrän halv 11 då vi åt frukost (viktigt!). Sedan gjorde jag mig klar för att jag skulle in till birsta för att träffa mina goflickor Madeleine och Mathilda. Stefan skjutsade mig till birsta runt halv 1, han skulle ändå in på Team sportia en snabbis så det var ju bra. Jag följde med han in och kollade på lite träningskläder som jag skulle vilja köpa om jag nu hade pengar till det. Han köpte en tröja och sedan vart det bråttom för honom så då gick jag ner till stora entrén och mötte Mathilda. Vi satt och pratade lite och väntade på Madde och efter en stund kom hon också. Vi gick runt och kollade lite och köpte lite nya pennor och sudd inför skolan. Det var mest dem som handlade, så är det ju när man är pank. Vi bestämde oss lite senare för att gå och ta oss en fika på Café Charm och där tog jag en citronmuffin med vaniljkräm i och en cappuccino, mums! Vi satt där i 1 ½ timme tror jag och bara pratade, det var skönt och väldigt mysigt. Jag har kommit på att jag har ett ganska stort mål i mitt liv, fattar inte hur allt ska gå vägen men jag ska kämpa för det! Vickan  och Lovisa kom förbi och pratade med oss ett tag också, härliga tjejer det.

Pappa kom och hämtade mig sedan och det var ju skönt så slapp jag betala buss med mina ynka små slantar som jag har kvar! På måndag kommer mina pengar, inte för att det är så mycket, men något i alla fall, det är så jag får tänka.

                              

Ikväll blir det massa mys hos Matilda J, gosisen! Vi ska äta middag och sedan bara mysa på. Ser fram emot det gör jag! Det är bara det att jag inte vet vad jag ska ha på mig, haha. Får kanske ta och kolla upp det nu tror jag innan det blir för sent. Men jag hoppas på en helmysig kväll med mina härliga tjejer.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Angelica

Okej. Jodå bra, Hade ingen skola idag, vi skulle till Djurgården med klassen i en timme sen åka hem, så då stannade jag hemma. :) Händer ikväll?

2008-08-22 @ 16:42:13
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Matilda

snart ska vi rota igenom varandras garderober ;)

2008-08-22 @ 17:34:45
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Lisa

fin blogg :D

2008-08-22 @ 17:57:39
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad mysigt! Ikväll ska jag vara med vänner och mysa med pojkvän. :)

2008-08-22 @ 19:03:28
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0