En dag med m.b

Vaknade upp bredvid min älskling imorse, klockan 9 faktiskt för då skulle jag upp och se på OS! det var faktiskt ganska intressant men jag kommer inte riktigt ihåg vad jag såg på, haha. Stefan låg kvar och sov till 11 ungefär och det fick han för att jag är en snäll flickvän. Senare gjorde vi inte så mycket, han åkte hem vid 12 och jag satt vid datorn och nördade. Jag kollade vilka som ska börja på Mikael Elias det här året, kände igen två namn, resten är okända. Det ska bli ganska roligt att se vad det är för folk som börjar faktiskt.

Vid kvart i två mötte jag matilda och elina på bussen till birsta eftersom jag hade bestämt att jag skulle vara med min goa matilda!  Vi gick runt ett tag där och matilda köpte ett par byxor typ, jag köpte ingenting eftersom att jag är ganska pank just nu. Det vart inte en långvarig vistelse där för 20 i 3 tog vi bussen hem till hennes mormor och gjorde våfflor och satt oss framför tvn och kollade på OS och åt. Sedan somnade vi båda två tror jag, haha. Matilda missade till och med sin träning pga att vi sov, such a shame men det tar hon igen, hon har så fin kropp ändå!

Pappa kom och hämtade mig runt halv 6 och sedan gjorde jag mig klar för träning med dem bästa! fick bensinpengar av pappa så att jag kunde ta mig någonstans. Sen bar det av ut till alnö. Jag var först där, men matilda och anders kom inte långt efter. Jag trodde att det skulle komma lite fler idag faktiskt, men vi var endast 6 st och vi är typ 17 i laget, starkt jobbat...Vi sprang 7 km och det kändes riktigt skönt efteråt. På slutet körde vi även styrka och det gillar ju jag! Så träningen satt väldigt fint idag trots att jag inte trodde att jag skulle orka för att jag var så trött.

Jag längtar tills imorgon för då blir det fest hos m.b och först ska matilda j komma till mig så åker vi dit tillsammans :)

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad roligt vi ska ha det :D

2008-08-14 @ 22:43:37
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: matilda

ja det tycker jag med :D hihi

2008-08-15 @ 00:49:44
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0