En må-illa-morgon

Denna morgon var väldigt seg, eller jag var väldigt seg. Jag orkade knappt gå upp ur sängen men jag var ju tvungen så jag gjorde det i iallafall. Åt lite frukost som jag brukar och det vart fil och blåbär idag. Jag åkte till jobbet efter 7 som vanligt och där satt jag nere i personalrummet med tanterna och sedan gick jag och gjorde morgongörat vilket jag gjorde klart på en halvtimme-40 min. Helt plötsligt började jag känna mig väldigt illamående och hade svårt att stå och göra saker, det kändes som jag skulle svimma. Jag tyckte det kändes som ett tecken på magsjuka eller nåt dylikt. Jag gick ner och fikade med tanterna, eller det enda jag fick i mig var en halv nektarin. En av dem såg på mig att jag inte mådde så bra så hon frågade mig om jag mådde dåligt och jag svarade ja. Hon och en annan tyckte att jag skulle åka hem, dem blev väl lite avskräckt när jag står där och säger att det kan vara magsjuka. Så jag åkte hem imorse, kl 9! och sedan dess har jag sovit till kl 2. Nu vet ni det också.

Jag mår bättre just nu faktiskt så jag ska nog klara av att gå på träningen ikväll, det är ju ett måste. Jag har faktiskt inte en aning om vad träningen kommer att bestå av men det lär väl bli löpning eller styrka eller någon kombination av dem. Hoppas att kroppen orkar bara, men det tror jag nog.

Nu ska jag äta något annat än blåbärspaj tror jag, det var inte så bra.
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0