Film och ny design

Ikväll har jag haft besök här i mitt rum, den besökande var inte mindre än Sanna Wahlroos! Vi såg på film, en väldigt bra film faktiskt må jag säga, dansfilmen Step up såg vi. Jag älskar den filmen, den innehåller precis det jag gillar, kärlek, vänskap och dans. Jag har ju sett den några gånger förut men jag blir nog inte less på den så jag kan fortsätta se den så mycket jag vill. Sanna hade inte sett den och jag tror att hon tyckte att den var bra hon med. Det var roligt att umgås med Sanna, det händer inte så ofta ju så det satt finfint. Så skönt att bara sitta och titta på film och prata.

Så himla bra film, rekomenderas verkligen att ses.
5/5 får den. Inte dåligt eller.

Som ni ser så har jag fått en tillfriskning på min blogg, visst är den fin? Vem har gjort den då om inte Matilda Jonsson i egen hög underbar person som har hjälpt mig de senaste gångerna. Jag vart verkligen jättenöjd den här gången, inte för att jag inte har blivit nöjd de andra gångerna men den här var bäst! :) tack igen Tilda, vet att jag har sagt det redan men ändå ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

du förtjänar det gumman :)<3

2008-08-18 @ 15:16:22
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0