Godmorgon!

Godmorgon alla glada :)

Jag menar, alla måste ju vara glada en regnig måndagmorgon, inga sura miner inte, ryck upp er i sådana fall. Jag vaknade kvart över 10 och åt frukost. Nu orkar jag inte göra någonting så jag sitter bara i sängen med min gula fara till dator. Det kom nyss en hund nerspringandes för trappan, det var Lisa, Örjans gammvovve. Hon var här inne och gosade litegrann men nu sprang hon upp igen, jag var alltså inte så intressant som hon trodde.

Vad ska jag göra idag då? Jo, jag ska vara med min älskling Stefan som jag inte har varit med på några dagar nu pga. hans konstiga jobbartider, natt alltså. Då blir det så att han sover hela dagarna och sedan åker iväg och jobbar, det finns liksom ingen lucka där i princip. Han har jobbat natten nu så han ska sova till kl 1, då ska jag få vara med honom! Jag längtar. Vi ska nog mest ta det lugnt tror jag, det kanske blir en promenad i regnet eller lite film och mys. Just det, vi måste ju se lite på OS också, det är ju Susanna Kallur kl 2, får inte missas!

Senare idag, närmare bestämt senast 10 över 5 ska jag och Sanna vara i Skönsbergshallen för att sätta upp sargen inför våran träningsmatch mot grabbar 94, det blir kung det. Hoppas bara att mina shorts är rena, måste kolla det sen. Ska bli så kul att spela en match igen, att liksom möta några, det ser jag fram emot. Det är bara att komma och kolla halv 6 i Skönsbergshallen.

/ Isabelle ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0