Hejsan hoppsan!

God dag allihopa :)

Vaknade upp ungefär halv 10 idag bredvid min älskling. Klev upp typ 11 och åt frukost, dvs. massa messmör som jag älskar men stefan hatar det, han blir äcklad. Han får leva med att jag äter messmör faktiskt, det är sååå gott.

Stefan ska kanske börja fixa på sitt rum idag, så då får väl jag hjälpa han då. Han behöver nog en extra hand och min är magisk så jag fixar allt. You know, I'm a handy woman, det bevisade jag hemma hos matilda när vi bar ner tvn för trappen :) haha. Nä, men jag vet faktiskt inte hur det blir, vi kanske skulle åka och köpa färg eller något sådant.

Jag ska hålla er uppdaterade under denna spännande dag, var så säker.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0