Helkul kväll/natt

Egentligen var det meningen att jag skulle ut med Malin, Elin, Matilda, Emma och Stina igår... men så blev inte fallet. Ingen hörde av sig så då tyckte jag att det kändes ganska kört. Matilda b kom till mig vid halv 7 tiden och då sminkade vi oss och satt vid datorn och väntade på att någon skulle höra av sig. Det blev en lång väntan eftersom att ingen hörde av sig så vi hade det trevligt och satt och pratade och nördade lite dator. Senare på kvällen vart vi sugna på glass så vi tog upp 3 glasspaket och smaskade järnet. Glasspaketen var ju inte fulla såklart, haha. Sedan satt vi och pratade lite mer och hade allmänt trevligt. Hon satt också och skrev sms med Viktor, en astrevlig kille och han frågade om han och jonatan (hans kompis) kunde komma hit men det tyckte inte jag var någon bra idé så vi bestämde att vi skulle ut och åka med dem istället. De kom och hämtade oss efter ett tag och vi åkte runt lite överallt, runt runt i cirkulationsplatserna, grymt kul.

Vi hade lite svårt att bestämma oss för vart vi skulle men till slut for vi in till stan, först till max och sedan till statoil där killarna skulle äta. Där blev vi kvar ett tag, sen åkte vi ner mot själva centrum, där blev vi inte länge för då ville vi åka hem till Jonatan och basta, så det gjorde vi. Först väntade vi på att bastun skulle bli varm i mer än en halvtimme och sedan blev det bastatime. Det var ganska så skönt faktiskt och roligt hade vi också. Efter bastandet så la vi oss och kollade på film, 50 first dates blev det. Det var bara jag och Viktor som såg hela filmen, Matilda och Jonatan somnade. Efter filmen fick vi skjuts hem av Jonatan, väldigt snällt. Vi kom hem till mig runt halv 6 och då blev det sova på en gång nästan. Jag hade i alla fall grymt kul, thank you gyus.

Jag tog inte med mig kameran när vi åkte iväg med grabbarna så det blev inga kort då, men med bästaste matilda togs det en hel del :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0